domingo, 24 de agosto de 2008

o ultimo tango en Pekin


Querid@s amig@s, colegas e demais encocheapekineses

Debido aos comentarios, tirons de orellas e algunha que outra perrencha, finalmente accedemos aa vosa peticion de enviar a derradeira foto pra darlle un final mais optimista ao blog.

Xa levamos uns cantos dias nesta inmensa cidade que e Pekin. A adaptacion ao medio e fenomenal (como no resto da viaxe), a xente moi amable e a comida sabrosa e barata (ainda imos volver gordos coma botixos).

Temos que dicirvos que descubrimos que hai dous mitos que non son coma nos dixeran: nen os chines@s son amarel@s nen a Gran Muralla e tan grande como para que se poida ver dende a lua. Ver para crer.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

ENHORABUENA POR ESE ULTIMO TANGO EN PEKIN!!!
Sois mis heroes para siempre..de mayor quiero ser como vosotros.. Pero sin barba... ( que no sé si me quedaría bien )
Carmen Anonima

Anónimo dijo...

Fáltavos un tercer mito: NON AI CIBERS EN CADA CHOZA, GRACIAS ENCONTRAR CHOZA!!!!!

Saudos,

gena hernandez dijo...

en fin...todo ten o seu remate. Ata o día da cea dos encocheapekinenses!
Mentres, a pasalo ben. Bicos

Anónimo dijo...

me enche de ledicia, que por fin xa den a faciana os nosos curmans, de veras.estou triste porque rematou a viaxe e pola besta e porque entre mil milons de chineses non lle poideron pidir a un que lles sacase a fotiño os tres,Jose xa nos veremos "in person" ti mais eu, sempre quitandote protagonismo, pero o fin dala nota, xa nos veremos meu.Rapaces, en verdade que nos levastes de viaxe ata os confins da mesma, estivemos neste blog os mais aferrimos, intentando saber de vos,cando non sabiamos nada,apoiando a viaxe, os viaxeiros e a besta ¡claro!.
Namentres vos ivades polo chan, nos viaxamos polo aire, con vos, en cada metro que vos levava ata a meta.Pero o fin da viaxe anticipada nos e vos deixou caos,foi moi triste e de seguro que pa vos mais,coma se a besta dixese: ¡veña rapaces,xa o fixen ben ata aqui e agora vos toca a vos vivir a aventura, eu quedo!.
Ata a volta rapaces,nos vemos,e espero conocervos algun dia,a os que non coñezo,deicalogiño e boa viaxe de volta.
P.D.:Agora me dirixo os amigos do blog,foi ¡guay! que estiveses ahi sempre,especulando,comentando charlando,pensando,bromeando...,todiño ...ando que axa.Foi un pracer contar con todos vos.Por certo me uno a esa cea dos encochepekineses,pero cos viaxeiros tamen,seria ¡a ostia!,non si;de borracheira, drojados,falando (chino,quizais),facendo orgias...etc.Ben isto ultimo quizais sobrara pero me quedo co da ostia ¡iso si!,estaria moi ben.UNHA APERTA A TODO O MUNDO,SE VOS QUERE.ADEUS.
Gena Hdez., ti sabes onde vai ser afesta,non si,non sexas mala e dinolo no blog,que imos todos para alo,je,je,era boa.....

Rocio dijo...

Soy un amante de llegar a nuevos sitios y cada vez que tengo la oportunidad me interesa poder viajar a un nuevo lugar. Me encantaría tener la chance de llegar a nuevos países y poder conseguir vuelos baratos para llegar a estos sitios